#társadalmi felelősségvállalás


Hogyan lesz a testápolóból gólyafészek-emelő?
 

Hogyan lesz a testápolóból gólyafészek-emelő?

A társadalmi felelősségvállalást az üzleti stratégia részévé tenni több okból is érdemes. Még akkor is, ha viszonylag nehezen mérhető, mindez mennyiben járul hozzá egy cég üzleti sikeréhez. Cikkünkben két olyan vállalkozást mutatunk be, amelyek üzleti stratégiájuk részévé tették ezt a szemléletet.

HVG Extra Business HVG Extra Business


„Budapest volt az a hely, ahova el kellett látogatni”
 

„Budapest volt az a hely, ahova el kellett látogatni”

Stefan Englert több mint három éve költözött Budapestre Németországból, hogy a világ legjobbjai között számon tartott Budapesti Fesztiválzenekar ügyvezető igazgatója legyen. A filozófusként végzett, fiatalon a punkhoz is közel álló Englertet kérdeztük sikerről, Fischer Iván zeneigazgató szerepéről, rendszerváltásról, és arról, miért foglalkozik egy nagyjátékos komolyzenei szereplő szociális problémákkal.


A németek ebben is beelőzik az egész világot
 

A németek ebben is beelőzik az egész világot

Ha ön szerint is félig-meddig humbug, álszent dolog, amikor egy profitorientált cég munkatársai játszóteret építenek a sarkon, akkor van egy jó hírünk: egyre népszerűbb az a befektetési forma, amelyben profit reményében segítenek a cégek a rászoruló rétegeknek. A rossz hír az, hogy mindez nem Magyarországon történik.

Torontáli Zoltán Torontáli Zoltán




 

"Legyen valaki, aki kovászként működik egy közösségben"

Süss fel nap! címmel nagyszabású társadalmi felelősségvállalási programot indított a TV2. November 11-től a csatorna arcai mutatnak be olyan példaértékű civil kezdeményezéseket, amelyek élhetőbbé teszik a helyi közösségek mindennapjait. A nézők és egy szakmai zsűri végül dönti, ki lesz idén a TV2 hőse.

hvg.hu hvg.hu

TVE: közepes, de így is a legetikusabb a Reál és a G'Roby
 

TVE: közepes, de így is a legetikusabb a Reál és a G'Roby

A Reál és a G'Roby a legetikusabb magyar márkák a környezetvédelmi és társadalmi teljesítmény, valamint az állatjóléti szempontok tekintetében. A Csemege-Match, a Lidl, a Penny Market, a Spar és a Tesco az utóbbi években több tucat esetben sértették meg a törvényeket - közölte a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) hétfőn.

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu