A sajtburesz mellé: új kütyüt csomagol a McDonald's a Happy Mealbe
Az olimpia egyik főtámogatójaként a gyorsétteremlánc több mozgásra venné rá a gyerekeket.
Az olimpia egyik főtámogatójaként a gyorsétteremlánc több mozgásra venné rá a gyerekeket.
A társadalmi felelősségvállalást az üzleti stratégia részévé tenni több okból is érdemes. Még akkor is, ha viszonylag nehezen mérhető, mindez mennyiben járul hozzá egy cég üzleti sikeréhez. Cikkünkben két olyan vállalkozást mutatunk be, amelyek üzleti stratégiájuk részévé tették ezt a szemléletet.
A fogyasztók és a munkavállalók számára is egyre fontosabbá válik a cégek társadalmi szerepvállalása. Bár ebben a magánszektor jelentős szerepet vállal, a cégek többsége hiányolja a releváns adókedvezményeket.
Stefan Englert több mint három éve költözött Budapestre Németországból, hogy a világ legjobbjai között számon tartott Budapesti Fesztiválzenekar ügyvezető igazgatója legyen. A filozófusként végzett, fiatalon a punkhoz is közel álló Englertet kérdeztük sikerről, Fischer Iván zeneigazgató szerepéről, rendszerváltásról, és arról, miért foglalkozik egy nagyjátékos komolyzenei szereplő szociális problémákkal.
Ha ön szerint is félig-meddig humbug, álszent dolog, amikor egy profitorientált cég munkatársai játszóteret építenek a sarkon, akkor van egy jó hírünk: egyre népszerűbb az a befektetési forma, amelyben profit reményében segítenek a cégek a rászoruló rétegeknek. A rossz hír az, hogy mindez nem Magyarországon történik.
A CSR Piac kiállítás központi témája a kvv-k felelősségvállalása.
Büntetett előéletűek, drogfüggők és bevándorlók. Többnyire ők alkotják a New York-i pékség „legénységét”, ahol az állásra jelentkezőket nem faggatják az előéletükről, sőt más egyébről sem.
Több mint 60 üzlet születetett eddig a civil és vállalati szektor között a Civil Licit fenntarthatósági árverésen. Az elmúlt évek tapasztalata a szakértők szerint az, hogy az út rögös, de megéri végigmenni rajta.
Süss fel nap! címmel nagyszabású társadalmi felelősségvállalási programot indított a TV2. November 11-től a csatorna arcai mutatnak be olyan példaértékű civil kezdeményezéseket, amelyek élhetőbbé teszik a helyi közösségek mindennapjait. A nézők és egy szakmai zsűri végül dönti, ki lesz idén a TV2 hőse.
A Reál és a G'Roby a legetikusabb magyar márkák a környezetvédelmi és társadalmi teljesítmény, valamint az állatjóléti szempontok tekintetében. A Csemege-Match, a Lidl, a Penny Market, a Spar és a Tesco az utóbbi években több tucat esetben sértették meg a törvényeket - közölte a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) hétfőn.